0 UAH
Зробити замовленняAudi Quattro та чотири кільця

Audi Quattro та чотири кільця
Розкішні автомобілі середнього розміру були ринковим сегментом Audi, і цей первісний символ із чотирма кільцями досі є основою логотипу бренду. Так і розпочалася історія великого бренду. З моменту свого заснування компанія приймала безліч форм, і на одному етапі наприкінці Другої світової війни її операції були навіть конфісковані та закриті радянськими окупаційними військами. Але ж великі бренди виживають!
Сьогодні Audi входить до десятки найкращих автомобільних брендів світу. Його технології відомі у всьому світі, а система повного приводу quattro має мільйони шанувальників.
Вперше Audi quattro був показаний на автосалоні в Женеві 1980 року. Це був перший автомобіль з повним приводом та двигуном з турбонаддувом.
Нова система повного приводу домінувала у міжнародному ралійному автоспорті та підняла планку безпеки дорожнього автомобіля. Виробництво оригінальної дорожньої моделі набагато перевершило очікування і тривало до 1991 року.
року. Оригінальний гоночний автомобіль дебютував спочатку як досвідчений автомобіль, а потім офіційно дебютував на ралі Яннера 1980 року в Австрії. 1981 року Мішель Мутон стала першою жінкою-гонщиком, яка виграла чемпіонат світу з ралі на Audi quattro. Протягом наступних п'яти років Audi quattro домінувала у змаганнях, здобувши значні перемоги в Європі, Південній Америці та Африці.
Щоб відзначити дивовижний успіх оригінального автомобіля, його брендинг зберіг заголовну букву Q, але пізніші версії мали маркування «Quattro» з малою літерою.
На сьогоднішній день Audi випустила понад 5 мільйонів автомобілів quattro. Версії Quattro доступні для всіх моделей Audi, що продаються в Австралії. Технологія була адаптована для задоволення потреб кожної окремої моделі. Aldi рекламує основні переваги повного приводу quattro як:
Першокласна тяга та прискорення
Відмінна курсова та курсова стійкість
Покращене буксирування
Підвищена безпека автомобіля
Безперервно розвиваючись, Audi продовжує впроваджувати нові технології. Останніми стадіями повнопривідної технології є quattro з векторизацією крутного моменту — міжосьовий диференціал, що самоблокується, і електронне управління вектором крутного моменту, а для ще більш спортивної динаміки — quattro зі спортивним диференціалом. Обидва були розроблені для більшого задоволення від водіння та тяги; спортивна версія особливо ефективна у поворотах.